KudoZ home » English to Bulgarian » Botany

forest floor

Bulgarian translation: горска постилка


09:58 Feb 22, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Botany
English term or phrase: forest floor
forest floor
пласт, открит при геологически изследвания
slavist
Bulgarian translation:горска постилка
Explanation:
Това намерих като термин. Гледам, че се употребява

Химични анализи на мъртва горска постилка
nfp-bg.eionet.eu.int/cds_bg/iaos/iaos36.htm
Selected response from:

Antonina Zaitseva
Ireland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1горска постилка
Antonina Zaitseva
3горния слой почва в горите
etale
1?Svetlozara Hristova


Discussion entries: 1





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
?


Explanation:
не знам за превод, мога да предложа еин сайт на английски с коментар на понятието:
http://www.mongabay.com/0501.htm


    Reference: http://www.mongabay.com/0501.htm
Svetlozara Hristova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
горния слой почва в горите


Explanation:
Може и "горска почва", но мисля, че по-дългия вариант е по-ясен.

etale
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
горска постилка


Explanation:
Това намерих като термин. Гледам, че се употребява

Химични анализи на мъртва горска постилка
nfp-bg.eionet.eu.int/cds_bg/iaos/iaos36.htm

Antonina Zaitseva
Ireland
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihail M Mateev: FOREST FLOOR (Litter) AND HUMUS: The freshly cast (Oi), partly decomposed (Oe), and fully decomposed (Oa) vegetative material on the soil surface. http://forestry.about.com/library/blforgls.htm
20 hrs
  -> Благодаря, Мишо




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): Svetlozara Hristova, Antonina Zaitseva, Mihail M Mateev