KudoZ home » English to Bulgarian » Business/Commerce (general)

Business Excellence Manager

Bulgarian translation: директор по управление на качеството


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Business Excellence Manager
Bulgarian translation:директор по управление на качеството
Entered by: bozhana

13:23 Jun 15, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Business Excellence Manager
Длъжност.
Благодаря!
Hemuss
директор -- качествен контрол
Explanation:
Aim of the job: - promote, support and assure continuous improvement and
breakthroughs in the quality of the management processes and the outputs and .

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 23 mins (2005-06-16 03:47:35 GMT)
--------------------------------------------------

Благодаря 7777. Управление на качеството е по-точно. Може би изпълнителен директор отговарящ за управление на качеството(?), но не съм сигурна кой термин е приет и се използва.
Selected response from:

bozhana
Canada
Grading comment
Да, това е. Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2мениджър управление и контрол на бизнес процесите
Iolanta Vlaykova Paneva
3директор -- качествен контролbozhana


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
business excellence manager
директор -- качествен контрол


Explanation:
Aim of the job: - promote, support and assure continuous improvement and
breakthroughs in the quality of the management processes and the outputs and .

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 23 mins (2005-06-16 03:47:35 GMT)
--------------------------------------------------

Благодаря 7777. Управление на качеството е по-точно. Може би изпълнителен директор отговарящ за управление на качеството(?), но не съм сигурна кой термин е приет и се използва.


    www.careers.philips.com/JobPosts/ Client40_Philips/BU1/External/pck1-75880.htm
bozhana
Canada
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Да, това е. Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxx7777: Приетият в българския мениджмънт термин май е ДИРЕКТОР (МЕНИЖЪР) ПО УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО. Изпълняващият тази длъжност отговаря за разработване, внедряване и прилагане на системи и модели за съвършенство в работата (Business Excellence), ISO 9001, etc.
6 hrs

agree  pelagia: Директор по управление на качеството
8 hrs

disagree  Vladimir Georgiev: "business excellence" РЅРµ означава контрол РЅР° качеството, Р° управление/оптимизация РЅР° бизнес процесите РЅР° компанията. поради тази причина, смятам че "Р
258 days

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
business excellence manager
мениджър управление и контрол на бизнес процесите


Explanation:
или
бизнес менижър по управление и контрол на процесите

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs 23 mins (2005-06-15 19:47:06 GMT)
--------------------------------------------------

Business Excellence”, което включва методи, и решения за разработване, внедряване, управление и контрол на бизнес-процесите
http://66.102.9.104/search?q=cache:QkEHwjknNvoJ:aris.icb.bg/...

--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs 25 mins (2005-06-16 11:49:17 GMT)
--------------------------------------------------

Business excellence
to supply customers with a level of quality above expectations. This service exists at all levels, from initial customer contact to completion of servce

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxx7777: МЕНИДЖЪР ИЛИ ДИРЕКТОР ДА, но ПО УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО май, а не на бизнеса или процесите. За 'Business Excellence' в бълг. бизнес и мениджмънт май са приели термин "съвършенство в работата". Става дума за системи и методи за осигуряване на качеството.
5 hrs
  -> според мен понятието включва повече от качество

agree  Vladimir Georgiev: "мениджър управление и контрол на бизнес процесите" или "мениджър по оптимизация на бизнес процесите" е по-точен вариант.
258 days
  -> благодаря