KudoZ home » English to Bulgarian » Cinema, Film, TV, Drama

mixer

Bulgarian translation: оператор на мишпулт/свукооператор


17:31 Feb 16, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: mixer
Then it's the sound editor's job
to take those sounds, clean them up,
record sound effects,
design sound effects.
After that it's the re-recording mixer's
job to put those together
and make a movie out of it.
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:оператор на мишпулт/свукооператор
Explanation:
Мишпултыт представлява устройство, с помощта на което от мнгоо канали в студиото ( за всеки инструмент или вокал има отделен канал) се правят два, , пет, седем т.е колкото е необходимо за стереозвука на крайния продукт ( 2+1, 5+1, 7+1)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-02-16 17:40:34 GMT)
--------------------------------------------------

sorry : Звукооператор
Selected response from:

Yassen Tounev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря. Убеди ме руският речник.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1оператор на мишпулт/свукооператор
Yassen Tounev
5звукозаписен инженерxxxFidexim


Discussion entries: 6





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
звукозаписен инженер


Explanation:
разбира се, това е официалното название -кинаджиите му викат малко по-другояче ;)

xxxFidexim
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
оператор на мишпулт/свукооператор


Explanation:
Мишпултыт представлява устройство, с помощта на което от мнгоо канали в студиото ( за всеки инструмент или вокал има отделен канал) се правят два, , пет, седем т.е колкото е необходимо за стереозвука на крайния продукт ( 2+1, 5+1, 7+1)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-02-16 17:40:34 GMT)
--------------------------------------------------

sorry : Звукооператор

Yassen Tounev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря. Убеди ме руският речник.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev: Звукооператор
1 hr

agree  natasha stoyanova: Звукооператор http://www.multitran.ru/c/m.exe?&s=mixer&l1=1&l2=2
3 hrs

disagree  xxxFidexim: звукооператор е knob twister, вж. http://www.multitran.ru/c/m.exe?t=3969055_1_2 ;)
7 hrs