KudoZ home » English to Bulgarian » Computers: Hardware

single-board computers

Bulgarian translation: едноплаткови компютри


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:single-board computers
Bulgarian translation:едноплаткови компютри
Entered by: Alexandra Staneva

13:09 Jan 17, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / power supply
English term or phrase: single-board computers
microprocessors (single-board computers)
Текстът е за UPS, техническа спесификация
Alexandra Staneva
Bulgaria
едноплаткови компютри
Explanation:
Директен превод. Само не ми е ясен смисълът на такова разграничение.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3едноплаткови компютриBoyan Brezinsky
4едноплаткови компютри (SBC)Vesela Dimova


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
едноплаткови компютри


Explanation:
Директен превод. Само не ми е ясен смисълът на такова разграничение.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Trufev: http://www.embedded-bg.com/products/oem-arm7/bg/oem-arm7.htm
2 mins

agree  Elena Aleksandrova
1 hr

agree  klyunchev
5 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
едноплаткови компютри (SBC)


Explanation:
Single-board computers (SBCs) are complete computers built on a single circuit board. The design is centered on a single or dual microprocessor with RAM, IO and all other features needed to be a functional computer on the one board.
ето и примерче:
http://209.85.135.104/search?q=cache:8z8LYUPeUBUJ:www.embedd...

Vesela Dimova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Trufev: Отговорът се повтаря с този на колегата отгоре, което не е коректно.
10 mins
  -> Колегата отгоре да ме извини, ако е почувствал некоректно отношение.

neutral  klyunchev: Предполагам, докато сте писали отговора, не сте знаели за другия отговор. Иначе наистина е некоректно.
5 hrs
  -> Ясно е, че сме писали отговорите почти едновременно, погледнете минутите горе вляво. Добавила съм и линк. Няма нужда от нападки.