KudoZ home » English to Bulgarian » Computers: Software

License for remote design

Bulgarian translation: Лиценз за отдалечено проектиране


11:56 Jan 17, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / лазерна маркираща система
English term or phrase: License for remote design
От оферта за лазерна маркираща система:

Icaro SW 2o License for remote design from Machine PC

SW е софтуер (най-вероятно).
A. Petrunova
Bulgaria
Bulgarian translation:Лиценз за отдалечено проектиране
Explanation:
Може да е лиценз за отдалечена работа (проектиране) с машината през компютър. Нещо като отдалечено проектиране чрез потребителски интерфейс и компютър.
Selected response from:

Vesela Dimova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Лиценз за отдалечено проектиранеVesela Dimova
3 +2лиценз за дистанционно проектиране
Trufev


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
license for remote design
лиценз за дистанционно проектиране


Explanation:
Предполагам, че става въпрос за лиценз за дистанционно проектиране чрез базирания върху сървъра на производителя програмен продукт за лазерната маркираща машина.

Trufev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Aleksandrova
3 hrs

agree  Krasimira Kalcheva
2 days11 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
license for remote design
Лиценз за отдалечено проектиране


Explanation:
Може да е лиценз за отдалечена работа (проектиране) с машината през компютър. Нещо като отдалечено проектиране чрез потребителски интерфейс и компютър.

Vesela Dimova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Смисълът е същият като по-ранното предложение на Труфев, но "отдалечена работа" ми харесва повече от "дистанционна работа".
13 mins

agree  klyunchev: Само да допълня, че за уреди, датчици и т. н. remote често се превежда и "изнесен". А аз лично предпочитам "дистанционен" за управление. И много често за отдалечена станция.
5 hrs
  -> именно, дистанционно/ен по-често за контролер за дист. управл., а отдалечен - за отдалечена работа чрез компютър.

agree  invguy: Съгласен за "отдалечено". Май става дума за втори лиценз (2o = secondo, ако е превеждано от италиански); най-вероятно първият лиценз е за работа on-site, а вторият - за отдалечена.
1 day12 hrs