KudoZ home » English to Bulgarian » Computers: Software

suction tank

Bulgarian translation: всмукателен резервоар


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:suction tank
Bulgarian translation:всмукателен резервоар
Entered by: Trufev

12:47 Jan 17, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / лазерна маркираща система
English term or phrase: suction tank
DESCRIPTION

Class 4 laser protection/support for systems Giotto 3 axes complete with:
- Desktop metal structure
- Alluminium table work table 500x500mm
- millimetric reference bar
- Manual Z axis with handwheel
- Vertical stroke 300 mm
- Overall dimensions 600x670x870 mm
- weight 500 kg
- suction tank and suction hood
A. Petrunova
Bulgaria
всмукателен резервоар
Explanation:
Предполагам, че заедно със suction hood представлява аспирацията на машината, която засмуква отделяните отровни вещества.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4всмукателен резервоар
Trufev
3аспирационен колектор
invguy


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
всмукателен резервоар


Explanation:
Предполагам, че заедно със suction hood представлява аспирацията на машината, която засмуква отделяните отровни вещества.

Trufev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesela Dimova: засмукващ или смукателен резервоар
15 mins

agree  Elena Aleksandrova
2 hrs

agree  klyunchev
5 hrs

agree  Tsvetina Tsankova
1 day7 hrs

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
аспирационен колектор


Explanation:
... и аспирационен чадър - така бих го писал.

Колегата Труфев е прав: при лазерни маркиращи/гравиращи/ режещи системи има аспирация, изсмукваща както отделяните при изпаряването на материала газове и дребни частици, така и въглеродния двуокис, който се подава в зоната на рязане при лесно запалими материали, за да се предотврати запалването им около среза. Освен аспирацията, при такива системи не се сещам за друго, което да се връзва с думата suction.

Обикновено след изсмукването от работната зона въздухът минава през воден филтър. Лазерните системи, които познавам, нямат специален колектор (или буферен обем/резервоар), но при разлика в капацитетите на засмукващия вентилатор и водния филтър би могло да има и такова техническо решение.

invguy
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20