KudoZ home » English to Bulgarian » Computers (general)

opt-in box

Bulgarian translation: бутон за участие


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:opt-in box
Bulgarian translation:бутон за участие
Entered by: Lyudmil

17:03 Nov 1, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Computers (general)
English term or phrase: opt-in box
Click the opt-in box below to take part in the promotion
Emilia Delibasheva
бутон за участие
Explanation:
Така бих го превел във Вашия контекст
Selected response from:

Lyudmil
Bulgaria
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2бутон за участие
Lyudmil
3бутон за съгласие за получаване на автоматично изпращани съобщенияMiriamStefanova


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
бутон за участие


Explanation:
Така бих го превел във Вашия контекст

Lyudmil
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Galya Ivanova: бутон за участие в промоцията, кратко и ясно :)
16 mins
  -> благодаря

agree  etale
1 hr
  -> благодаря

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
бутон за съгласие за получаване на автоматично изпращани съобщения


Explanation:
С такъв бутон се съгласяваш да влезеш в списъка им от добри хорица, които редовно ще бъдат засипвани с досадни съобщения. :)


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Opt_in_e-mail
MiriamStefanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian