KudoZ home » English to Bulgarian » Computers (general)

layout

Bulgarian translation: схема на разположение, макет, формат


06:43 Jul 17, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: layout
ELS allows you to use an on-screen keyboard with a special layout.
svtl
Bulgarian translation:схема на разположение, макет, формат
Explanation:
Good luck,

Vlad
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3разположение на клавишитеxxxprimeg
5 -1схема на разположение, макет, формат
Vladimir Shapovalov


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
схема на разположение, макет, формат


Explanation:
Good luck,

Vlad

Vladimir Shapovalov
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxVihar Kraste: В този конкретен контекст - "on-screen keyboard with a special layout" - не може да се преведе нито схема на разположение, нито макет, нито формат на клавиатурата върху екрана. Прави са колегите primeg и Chonia по-долу.
1 day3 hrs
  -> Вихър, знаеш ли, подведох се от речниците. Мислих да предложа "разположение на клавишите", но ... Всеки прави грешки, важно е да се извлекат поуки :))))

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
разположение на клавишите


Explanation:
по-точно е да се каже: "разположение на клавишите" тъй като става дума за клавиатура, а layout може да бъде и "графично разположение" и "оформяне на страница" в зависимост от контекста...

xxxprimeg

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chonia: ELS ви позволява да използвате (виртуална) клавиатура върху екрана със специално разположение на клавишите.
12 hrs

agree  xxxVihar Kraste
15 hrs

agree  Vladimir Shapovalov: В същност, on the second thought, съгласен съм с "разположение на клавишите". По-точно (и по ясно) е
1 day12 hrs