KudoZ home » English to Bulgarian » Computers (general)

Access gate keeper

Bulgarian translation: защита на входния гейт/портал


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Access gate keeper
Bulgarian translation:защита на входния гейт/портал
Entered by: atche84

09:38 Dec 10, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Access gate keeper
IP телефония
Empty Whiskey Glass
което от 6-те пасва
Explanation:
4К - контекст, контекст, контекст, колега !
1. програма (виж предишния отговор) 2. пазвантин 3. контролер на входа/входната порта (гейта, портала) 4. драйвер на входа 5. антивирус 6. филтър
Още искате ли?
Selected response from:

atche84
Grading comment
Благодаря!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3достъп до/стартиране на Gate KeeperSvetlozara Hristova
1което от 6-те пасва
atche84


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
access gate keeper
достъп до/стартиране на Gate Keeper


Explanation:
До колкото знам Gate Keeper е някаква програма, използвана за стартиране на други програми и за определяне на достъпа до тях. Така че ако това пасва в контекста, преводът ще е "достъп" или "стартиране" на Gate Keeper, зависи какво се има впредвид.


    Reference: http://www.winsite.com/bin/Info?17000000038457
Svetlozara Hristova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

15 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
access gate keeper
което от 6-те пасва


Explanation:
4К - контекст, контекст, контекст, колега !
1. програма (виж предишния отговор) 2. пазвантин 3. контролер на входа/входната порта (гейта, портала) 4. драйвер на входа 5. антивирус 6. филтър
Още искате ли?

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 11
Grading comment
Благодаря!