KudoZ home » English to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

malevolent vehicle assault

Bulgarian translation: терористично нападение с превозно средство


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:malevolent vehicle assault
Bulgarian translation:терористично нападение с превозно средство
Entered by: xxxFidexim

15:21 Oct 27, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: malevolent vehicle assault
Responsible for the design of security structures to resist the blast effects associ-ated with the malevolent vehicle assault.
Iva Ilieva
United Kingdom
терористично нападение с превозно средство
Explanation:
Много иносказателно, колега Клюнчев ;) Нека оставим софистиката за американците, става дума за атака с камион/кола със или без взрив на някаква конструкция (сграда, аец и т.н.) с цел да се гътне и си има строително-инженерни норми да се предвиди и такова натоварване (ударно-взривно) на носещата конструкция.
Предполагам, че става дума за ядрени инсталации
Selected response from:

xxxFidexim
Bulgaria
Grading comment
Благодаря.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2терористично нападение с превозно средствоxxxFidexim
3 +1недобронамерено нападение/атакуване на превозно средствоklyunchev


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
недобронамерено нападение/атакуване на превозно средство


Explanation:
Лингво 12.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-10-27 15:32:36 GMT)
--------------------------------------------------

Казва се и злонамерено.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 93

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
25 mins
  -> Благодаря.

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
терористично нападение с превозно средство


Explanation:
Много иносказателно, колега Клюнчев ;) Нека оставим софистиката за американците, става дума за атака с камион/кола със или без взрив на някаква конструкция (сграда, аец и т.н.) с цел да се гътне и си има строително-инженерни норми да се предвиди и такова натоварване (ударно-взривно) на носещата конструкция.
Предполагам, че става дума за ядрени инсталации

xxxFidexim
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 9
Grading comment
Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: Не знам дали е непременно терористично, но е "с превозно средство".
5 mins
  -> е, може и да е "самоубийствено", освен ако някой не е набрал на тъщата и иска да й бутне панелката ;)

agree  V_N: хахаха много се забавлявате вие :) но си e нападение с превозно средство
1 hr