KudoZ home » English to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

driven scorer

Bulgarian translation: регулируеми пластини / зъби


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:driven scorer
Bulgarian translation:регулируеми пластини / зъби
Entered by: atche84

09:37 Nov 12, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: driven scorer
circular saw with driven scorer
Iva Ilieva
United Kingdom
регулируеми пластини / зъби
Explanation:
някои циркулярни дискове имат зъби с двоен профил (пластина + зъб) - тънкото "зацепва", широкото реже - само че те не могат да се използват за твърди материали (бетон, метал).
От контекста не е ясно за какво се използва циркулярът.
Другият вариант е брояч на часове работа съгласно г-н Клюнчев - т.нар. моточасовник
Selected response from:

atche84
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3регулируеми пластини / зъби
atche84
3задвижван броячklyunchev


Discussion entries: 7





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
задвижван брояч


Explanation:
V. s.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 93

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
регулируеми пластини / зъби


Explanation:
някои циркулярни дискове имат зъби с двоен профил (пластина + зъб) - тънкото "зацепва", широкото реже - само че те не могат да се използват за твърди материали (бетон, метал).
От контекста не е ясно за какво се използва циркулярът.
Другият вариант е брояч на часове работа съгласно г-н Клюнчев - т.нар. моточасовник

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 30