KudoZ home » English to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

feeder

Bulgarian translation: захранваща линия


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feeder
Bulgarian translation:захранваща линия
Entered by: Lyudmil

08:43 Apr 28, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: feeder
механизъм за подаване на камъни към трошачно устройство.
Comtrans1
захранваща линия
Explanation:
Вижте и този линк, на него е обсъждан сходен термин. http://www.proz.com/kudoz/english_to_bulgarian/mechanics_mec...
Selected response from:

Lyudmil
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7подаваща (захранваща) транспортна лента
Trufev
3 +4захранваща линия
Lyudmil
4 +1питател
Daniela Koleva


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
захранваща линия


Explanation:
Вижте и този линк, на него е обсъждан сходен термин. http://www.proz.com/kudoz/english_to_bulgarian/mechanics_mec...

Lyudmil
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  natasha stoyanova
31 mins
  -> Благодаря

agree  atche84: или система/устройство/възел
3 hrs
  -> Благодаря

agree  nellyclover: фидер, може и снабдителен канал за ВЕЦ /зависи от обл/
22 hrs
  -> Благодаря

agree  V_N
1 day4 hrs
  -> Б

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
подаваща (захранваща) транспортна лента


Explanation:
Такива механизми като правило се изработват във вид на лентов транспортьор за подавания материал.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 152

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miglena Loster
37 mins

agree  fdrumeva
7 hrs

agree  Daniela Koleva: Захранваща лента
9 hrs

agree  Ivelina Drakova-Eismann
21 hrs

agree  Vesela Dimova: Само не съм съгласна с понятието "захранваща" защото носи и смисъла на електрическо захранване
1 day1 hr

agree  V_N
1 day4 hrs

agree  maggie28
1 day21 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
питател


Explanation:
Зависи от вида на трошачката...

Daniela Koleva
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sirtov: Това се употребява ннай-често в практиката макар, че е русизъм
10 hrs