KudoZ home » English to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

Welfare procedure

Bulgarian translation: Процедура за социални придобивки


15:03 Sep 6, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: Welfare procedure
Shared Welfare procedure set up and documented.
-----------------
This is a section of Plan for Health and Safety
teodopa
Bulgaria
Bulgarian translation:Процедура за социални придобивки
Explanation:
Ако контекстът позволява, може и "социална програма". В този смисъл "shared" би трябвало да означава "с участието на работодателя и работника"
Selected response from:

Elephant733
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4процедура за битови и социални грижиSvetla Ignatova
4процедура по отпускане на социални помощи
Pavel Tsvetkov
4Процедура за социални придобивкиElephant733


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
welfare procedure
Процедура за социални придобивки


Explanation:
Ако контекстът позволява, може и "социална програма". В този смисъл "shared" би трябвало да означава "с участието на работодателя и работника"

Elephant733
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

1 day7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
welfare procedure
процедура по отпускане на социални помощи


Explanation:
Когато бях имигрант в Америка под welfare се разбираше това.

Не вярвам за 10 години нещо да се е променило в превода :)

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

9 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
welfare procedure
процедура за битови и социални грижи


Explanation:
Shared Welfare procedure set up and documented
Съставяне и документиране на съвместна процедура за битовите условия и социалната осигуреност.

Svetla Ignatova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16