KudoZ home » English to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

mixed water connection

Bulgarian translation: съединение (връзка) за смесена вода


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mixed water connection
Bulgarian translation:съединение (връзка) за смесена вода
Entered by: Petya Ivanova

06:37 Feb 13, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: mixed water connection
I had discussed with Mr. White to leave out the mixed water connection 1 as well as connection 2 in the plant room.
Petya Ivanova
United Kingdom
съединение (връзка) за смесена вода
Explanation:
Естеството на тази "смесена" вода може да се види само от контекста на целия материал за превод.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2смесителен кран / смесител
Viviana_bg
4изводи за студена и топла вода
Zhaneta Mladenova
4тръба/връзка за смесена водаKrasimir Kolev
4съединение (връзка) за смесена вода
Trufev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
съединение (връзка) за смесена вода


Explanation:
Естеството на тази "смесена" вода може да се види само от контекста на целия материал за превод.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 152

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тръба/връзка за смесена вода


Explanation:
Едно време се ползваха предимно тръби, после ги поизместиха "меките връзки", а смесената вода може и да се отнася за смесване на топла и студена вода, тъй като не навсякъде се използват смесителни батерии.

Krasimir Kolev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
смесителен кран / смесител


Explanation:
На български няма такова понятие като смесена вода. Става въпрос за момента на смесване на топлата и студена вода именно в този смесителен кран или за по-кратко смесител.


    Reference: http://www.roca-bulgaria.bg/files/custom/resources/WaterSavi...
    Reference: http://www.siko-s.com/rub.php?sr=5&r=10&r1=36
Viviana_bg
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  stefanov_a
1 hr

agree  Lilia Ignatova
7 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
изводи за студена и топла вода


Explanation:
изводи за студена и топла вода за мивка или душ
изводи от съществуващата водопроводна мрежа, тоест топло и студено подаване на водата.










Zhaneta Mladenova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4