KudoZ home » English to Bulgarian » Cooking / Culinary

split pea soup

Bulgarian translation: супа от сушен грах


16:22 Jul 22, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: split pea soup
Също супа от изброените. Необходим ми е точният превод.
Благодаря.
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:супа от сушен грах
Explanation:
Според мен така ще е по-точно.
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
Благодаря за бързия и точен отговор.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4грахова супа
Andrei Vrabtchev
2супа от сушен грах
Vladimir Shapovalov


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
грахова супа


Explanation:
naj-dobre shte e da se prevede kato "грахова супа" i da se objasni za kakvo stava duma

http://64.233.161.104/search?q=cache:mW-AlwsNwuQJ:www.webste...

http://images.google.com/images?q=split pea soup&hl=en&lr=&s...



Split-pea
Noun
1. Dried hulled pea; used in soup.



    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&q=split+pea+soup
    Reference: http://www.websters-dictionary-online.com/sp/split-pea.html
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
супа от сушен грах


Explanation:
Според мен така ще е по-точно.


    Reference: http://kulinar.gbg.bg/spiceview.php?spid=47
    Reference: http://debian.fmi.uni-sofia.bg/~mila/site/supi.html
Vladimir Shapovalov
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря за бързия и точен отговор.