KudoZ home » English to Bulgarian » Cooking / Culinary

escalope

Bulgarian translation: шницел


07:29 Jul 23, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: escalope
Намира се в англобългарски резговорник под заглавието "Food and drinks".
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:шницел
Explanation:
Думата е френска и означава просто "шницел". След това вече се уточнява дали е телешки, пуешки или виенски
Selected response from:

Daniel Paparo
Grading comment
Благодаря, уверих се, че е шницел.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5шницелDaniel Paparo
1виенски шницел
Vladimir Shapovalov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
виенски шницел


Explanation:
не съм сигурен изобщо, но така е по Габерофф.

Vladimir Shapovalov
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
шницел


Explanation:
Думата е френска и означава просто "шницел". След това вече се уточнява дали е телешки, пуешки или виенски

Daniel Paparo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря, уверих се, че е шницел.