KudoZ home » English to Bulgarian » Education / Pedagogy

pastoral care

Bulgarian translation: наставничество


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pastoral care
Bulgarian translation:наставничество
Entered by: Lyudmil

11:20 Oct 30, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: pastoral care
• pastoral care in your school

(Това е целият контекст).
Lyudmil
Bulgaria
наставничество, настойничество
Explanation:
Според определенията, които намерих в гугъл, терминът означава грижа не само в духовен аспект, но и оказване на цялостна подкрепа, т.е. заемане почти на родителска роля. Ето едно от определенията:
http://www.secasa.com.au/index.php/survivors/51/166/3
Selected response from:

Maria Dimitrova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря на всички. Мисля, че този термин "наставничество" по-добре отговаря на моя контекст.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2духовни грижи
Milena Atanasova
3наставничество, настойничество
Maria Dimitrova


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
духовни грижи


Explanation:
http://www.eurochaplains.org/turku_standards_bulgarian.htm
http://www.bg-jhm.net/V2_2002_No2/jhm_art_bg_V2_02_2_51-52.h...

Milena Atanasova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilia Delibasheva
17 mins

agree  Could-you
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
наставничество, настойничество


Explanation:
Според определенията, които намерих в гугъл, терминът означава грижа не само в духовен аспект, но и оказване на цялостна подкрепа, т.е. заемане почти на родителска роля. Ето едно от определенията:
http://www.secasa.com.au/index.php/survivors/51/166/3


    Reference: http://www.secasa.com.au/index.php/survivors/51/166/3
Maria Dimitrova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря на всички. Мисля, че този термин "наставничество" по-добре отговаря на моя контекст.