KudoZ home » English to Bulgarian » Education / Pedagogy

rolling triennial work programme

Bulgarian translation: адаптивна работна програма


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rolling work programme
Bulgarian translation:адаптивна работна програма
Entered by: klyunchev

12:16 Feb 15, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: rolling triennial work programme
Писала съм ГЪВКАВА тригодишна работна програма. Нуждая се от по-добри идеи.

Ето го и контекстът: The Institute shall adopt a rolling triennial work programme containing a statement of its major priorities and p lanned initiatives including an estimate of financing needs and sources.

Става въпрос за образователен институт и това, което намерих като определение за ROLLING e: "The rolling programme means that students are at different stages in the accreditation process, so partners need to be flexible to accommodate this in their administration.
Vera Kiseva
адаптивна
Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-02-15 12:19:48 GMT)
--------------------------------------------------

Т. е. нагажда се към нуждите, възможностите и т. н.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2адаптивнаklyunchev
3повтаряща се, разгръщаща се
petya yakova


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
адаптивна


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2007-02-15 12:19:48 GMT)
--------------------------------------------------

Т. е. нагажда се към нуждите, възможностите и т. н.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Това звучи чудесно. Благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilia Delibasheva: И аз стигнах до това решение "адаптирана" Ето линк (под заглавието "Семинар:Управление на човешките ресурски": http://www.ipaei.government.bg/programmes.html
23 mins
  -> Мисля, че "адаптирана" е използвано в малко по-друг смисъл в линка. Адаптивна отразява процеса, а адаптирана - следствието.

agree  Mihaela Boteva
51 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
повтаряща се, разгръщаща се


Explanation:
съгласна съм с адаптивна програма, но в контекста бих предложила и тази интерпертация, също търпяща развитие програма

petya yakova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian