KudoZ home » English to Bulgarian » Education / Pedagogy

General Services and Events

Bulgarian translation: Общи услуги и дейности


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:General Services and Events
Bulgarian translation:Общи услуги и дейности
Entered by: Krasimira Kalcheva

18:16 Apr 30, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Education / Pedagogy / Отдел към организация на ЕС
English term or phrase: General Services and Events
The administration of ..... is composed of six Units: Human Resources; Budget & Finance; Information Management including Press Office; Legal Service; Security, Facility Management, General Services and Events;
Krasimira Kalcheva
United States
Общи услуги и мероприятия
Explanation:
-
Selected response from:

Milena Atanasova
Grading comment
Мисля, че този вариант най-много ми харесва в дадения контекст. Може и да го редактираме в последствие.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4общи служби
etale
3 +1обща администрацияBoyan Brezinsky
4универсално обслужване и мероприятияnatasha stoyanova
3Общи услуги и мероприятия
Milena Atanasova


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
general services and events
обща администрация


Explanation:
Вярно, по-широко е от изходния термин, но пък какво толкова.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
15 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
general services and events
Общи услуги и мероприятия


Explanation:
-

Milena Atanasova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Мисля, че този вариант най-много ми харесва в дадения контекст. Може и да го редактираме в последствие.
Notes to answerer
Asker: Благодаря


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
general services and events
общи служби


Explanation:
общи служби

--------------------------------------------------
Note added at 2 horas (2008-04-30 20:56:08 GMT)
--------------------------------------------------

11. Припомня, че КР и EИCК управляват чрез своите общи служби някои съвместни дейности (преводи, печатна дейност, сгради, безопасност , библиотека, възлагане на обществени поръчки, столови, разпоредители, медицинска служба, автомобили и шофьори, ИT и др.) и че тяхното споразумение........

Сложете този текст в GOOGLE и ще излезе линка. Кликнете върху заглавието и ще се отвори документа Word


    Reference: http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-/
    Reference: http://www1.parliament.bg/students/52_bg.htm
etale
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря

Asker: Първият линк не даде никакви резултати :((


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
general services and events
универсално обслужване и мероприятия


Explanation:
от евро-терминологията.
това са областите, които биват координирани от президентството, нали?

Example sentence(s):
  • Универсалното обслужване, един важен елемент от регулаторната рамка за .....

    Reference: http://ec.europa.eu/enterprise/ict/policy/taskforce/sec2007/...
natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора