KudoZ home » English to Bulgarian » Education / Pedagogy

Appointing Authority and Authorising Officer

Bulgarian translation: назначаващ орган и одобряващ/разрешаващ/оторизиращ служител


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:appointing authority and authorising officer
Bulgarian translation:назначаващ орган и одобряващ/разрешаващ/оторизиращ служител
Entered by: klyunchev

18:36 Apr 30, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Education / Pedagogy / длъжност на служител
English term or phrase: Appointing Authority and Authorising Officer
Exercising the powers of Appointing Authority and Authorising Officer.
Krasimira Kalcheva
United States
(правомощия на) назначаващ орган и одобряващ/разрешаващ/оторизиращ служител
Explanation:
За правомощия съм срещал powers.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
В конкретния контекст, това предложение беше няй-близко до смисъла на превода. Благодаря още веднъж.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3назначаваща институция и упълномощено длъжностно лице
etale
4 +2пълномощия/права за назначаване/определяне и упълномощаване на служителnatasha stoyanova
4орган по назначаване и упълномощаванеYuliyan Gospodinov
3(правомощия на) назначаващ орган и одобряващ/разрешаващ/оторизиращ служителklyunchev


Discussion entries: 7





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
appointing authority and authorising officer
назначаваща институция и упълномощено длъжностно лице


Explanation:
назначаваща институция и упълномощено длъжностно лице

etale
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
33 mins
  -> Благодаря

agree  petkovw
11 hrs
  -> Благодаря

agree  Pavel Tsvetkov: Благодаря!
12 hrs
  -> Благодаря

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
appointing authority and authorising officer
орган по назначаване и упълномощаване


Explanation:
:)

Yuliyan Gospodinov
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
appointing authority and authorising officer
пълномощия/права за назначаване/определяне и упълномощаване на служител


Language variant: упражнявайки правата (си) за назначаване и упълномощав

Explanation:
не мисля, че става дума за институция, а по-скоро за права, пълномощия да се определи/посочи и упълномощи някое лице

мисля, че в другия смисъл се употребява доста рядко и само в съда, назначаване на комисия за разследване или др.

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря за предложения отговор


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivelina Todorova
9 hrs
  -> Thank you, ivelina8

agree  bfsa: зависи от контекста и не може да се гадае
21 hrs
  -> Благодаря, bfsa

2 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
appointing authority and authorising officer
(правомощия на) назначаващ орган и одобряващ/разрешаващ/оторизиращ служител


Explanation:
За правомощия съм срещал powers.

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
В конкретния контекст, това предложение беше няй-близко до смисъла на превода. Благодаря още веднъж.
Notes to answerer
Asker: Благодаря за отговора.