KudoZ home » English to Bulgarian » Electronics / Elect Eng

voltage pulse frequency

Bulgarian translation: последователност/поредица от напреженови импулси


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:voltage pulse sequence
Bulgarian translation:последователност/поредица от напреженови импулси
Entered by: klyunchev

12:36 Nov 5, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / frequency inverters
English term or phrase: voltage pulse frequency
The frequency input FP uses a voltage pulse sequence in the frequency range 0.1...30 kHz as reference signal
xxxbandidi
последователност/поредица от напреженови импулси
Explanation:
ТСЕ "А. С. Попов".
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3цялото изречениеWilly Obretenov
3 +3честота на импулса на напрежението
Trufev
4последователност/поредица от напреженови импулсиklyunchev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
честота на импулса на напрежението


Explanation:
-

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 159

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Malamova-Pancheva: Макар че контекстът (а и въпросът) е малко неясен...
29 mins

agree  Iva Ilieva
2 hrs

agree  Alexandra Staneva
3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
цялото изречение


Explanation:
Програмирането на честотния вход използва като сравнителен (референтен) сигнал серия от импулси по напрежение в честотния обхват 0.1-30 КХц.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-05 15:33:04 GMT)
--------------------------------------------------

FP=functional programming

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elenka Ganeva: бих предложила "опорен" вместо сравнителен (референтен)..., въпреки че серията се използва точно за тази цел... поне според мен :)
1 hr

agree  Yordanka Petkova
2 hrs

agree  Sylvio Peshev
4 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
последователност/поредица от напреженови импулси


Explanation:
ТСЕ "А. С. Попов".

klyunchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 156