KudoZ home » English to Bulgarian » Electronics / Elect Eng

rigid line

Bulgarian translation: твърда коаксиална линия


08:24 Mar 11, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: rigid line
Коаксиален елемент
Empty Whiskey Glass
Bulgarian translation:твърда коаксиална линия
Explanation:
Изобщо не съм сигурен. Даже май съм си продал учебника по "Кабелни съобщителни линии".
Стига да си сигурен, че става дума за коаксиални връзки, а не за вълноводи - които най-често са твърди - ми се струва, че би могъл да рискуваш.
Иначе, като гледам в следващия въпрос за какви мощности става дума, нищо чудно да работят с твърди коаксиални линии поради простата причина, че обичайните за нас кабели биха имали твърде големи като абсолютна стойност загуби и не биха могли да пренесат тази мощност.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4неподвижно закрепена линия, или линия с повишена якост
Elenka Ganeva
2стабилизатор
Maya.P
1твърда коаксиална линияBoyan Brezinsky


Discussion entries: 3





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
стабилизатор


Explanation:
Това е просто едно предположение. Не съм много наясно с коаксиалните кабели, а предложението е просто извадка от един англо-руски речник по електроника и изчислителна техника от 1997г.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 20 mins (2004-03-11 21:45:12 GMT)
--------------------------------------------------

Дано има полза от него:-)


Maya.P
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 3

1 day15 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
твърда коаксиална линия


Explanation:
Изобщо не съм сигурен. Даже май съм си продал учебника по "Кабелни съобщителни линии".
Стига да си сигурен, че става дума за коаксиални връзки, а не за вълноводи - които най-често са твърди - ми се струва, че би могъл да рискуваш.
Иначе, като гледам в следващия въпрос за какви мощности става дума, нищо чудно да работят с твърди коаксиални линии поради простата причина, че обичайните за нас кабели биха имали твърде големи като абсолютна стойност загуби и не биха могли да пренесат тази мощност.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 74

1 day42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
неподвижно закрепена линия, или линия с повишена якост


Explanation:
Често се изисква поради естеството на конкретните условия.

Elenka Ganeva
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16