KudoZ home » English to Bulgarian » Energy / Power Generation

giving a true first up fault condition

Bulgarian translation: като включва първостепенно състояние на грешка/неизправност


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:giving a true first up fault condition
Bulgarian translation:като включва първостепенно състояние на грешка/неизправност
Entered by: atche84

10:40 Jul 14, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: giving a true first up fault condition
Това е пълното изречение. "When a fault is detected the generator is automatically shut down, giving a true first up fault condition." Става въпрос за модул за проследяване изправната работа на ел. мрежи/ генератори; за засичане на неизправности и повреди
Dessy_Georgieva
Bulgaria
като включва първостепенно състояние на грешка/неизправност
Explanation:
first up - в зависимост от програмната организация - или е първостепенно (класирано с най-висок приоритет) състояние, или е първото (най-горното) - ако се съставя такъв списък.
Изпадането в (вдигането на) състояние на грешка изисква анулиране или "снемане" - с reset или другояче - на това състояние преди рестартиране, т.е. отстраняване на причината.
Индикацията не винаги изисква анулиране.
Selected response from:

atche84
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4като дава индикация за неизправностKirilov
3като включва първостепенно състояние на грешка/неизправност
atche84


Discussion entries: 4





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
като дава индикация за неизправност


Language variant: или сигнализирайки за състояние на повреда

Explanation:
When a fault is detected the generator is automatically shut down, giving a true first up fault condition
вероятно става дума за управляващ процесор, който извежда сведения (може и кодирани) (може и само светлинна индикация) на дисплей

Kirilov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
като включва първостепенно състояние на грешка/неизправност


Explanation:
first up - в зависимост от програмната организация - или е първостепенно (класирано с най-висок приоритет) състояние, или е първото (най-горното) - ако се съставя такъв списък.
Изпадането в (вдигането на) състояние на грешка изисква анулиране или "снемане" - с reset или другояче - на това състояние преди рестартиране, т.е. отстраняване на причината.
Индикацията не винаги изисква анулиране.

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 11