KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

from commissioning to operation

Bulgarian translation: от завършване/изпълнение към експлоатация


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:from commissioning to operation
Bulgarian translation:от завършване/изпълнение към експлоатация
Entered by: kamelia_bg

17:11 Sep 2, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: from commissioning to operation
Commissioning Completion Certificate for provisional transfer of facilities from Commissioning to Operation (заглавие на формуляр за експлоатационно приключване). Притеснява ме "from commissioning (експлоатация) to operation (работа, операция, действие...)" Как от едното ще се премине към другото? Струва ми се, че двете думи означават едно и също. Възможно ли е да не е казано добре на английски (източникът е италиански)
kamelia_bg
от завършване/изпълнение към експлоатация
Explanation:
Аз не смятам, че двете думи са синоними. Вижте дефиницията за commissioning process и Building Commissioning по-долу. От нея става ясно, че това е процес, включващ проверка, контрол и изпълнение.
Selected response from:

Emilia Delibasheva
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1от завършване/изпълнение към експлоатация
Emilia Delibasheva
3от пуска към (редовната) експлоатация
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
от завършване/изпълнение към експлоатация


Explanation:
Аз не смятам, че двете думи са синоними. Вижте дефиницията за commissioning process и Building Commissioning по-долу. От нея става ясно, че това е процес, включващ проверка, контрол и изпълнение.


    Reference: http://www.ga.wa.gov/eas/bcx/BXguidelines.doc
Emilia Delibasheva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Dimitrov: First come, first served. :-)
3 hrs
  -> Thanks.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
от пуска към (редовната) експлоатация


Explanation:
Още една възможност

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251