KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

approach flow

Bulgarian translation: насрещен поток


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:approach flow
Bulgarian translation:насрещен поток
Entered by: Trufev

00:33 Mar 23, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / wastewater treatment plants
English term or phrase: approach flow
Характеристика на кислороден сензор: no approach flow necessary
Milena Atanasova
насрещен поток
Explanation:
Lingvo 11
Би могло да бъде насрещен въздушен поток, ако се касае за въздух, или насрещен поток от отпадни води, ако се анализира кислородното съдържание в тях.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Да, и аз това избрах. Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4контакт с флуидния потока
Sylvio Peshev
3насрещен поток
Trufev


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
насрещен поток


Explanation:
Lingvo 11
Би могло да бъде насрещен въздушен поток, ако се касае за въздух, или насрещен поток от отпадни води, ако се анализира кислородното съдържание в тях.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251
Grading comment
Да, и аз това избрах. Благодаря!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
контакт с флуидния потока


Explanation:
сензора измерва безконтактно (дистанционно) съдържанието на кислород по светлинни характеристики на потока флуид

Sylvio Peshev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12