KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

tool-less

Bulgarian translation: обслужва се без инструменти


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tool-less
Bulgarian translation:обслужва се без инструменти
Entered by: Pavel Tsvetkov

17:29 Feb 19, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: tool-less
TOOL-LESS CHAIN TENSIONING SYSTEM
Emilia Delibasheva
обслужва се без инструменти
Explanation:
Tool-less (или "toolless") означава, че съответното изделие се монтира или обслужва без да са необходими инструменти. Например за монтажа на магнитната дъска (чиито линк давам по-долу) не са нужни дори чук и пирони.
Selected response from:

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3без инструментиklyunchev
4обслужва се без инструменти
Pavel Tsvetkov


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
без инструменти


Explanation:
Стандартна грматика.

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-02-19 17:32:24 GMT)
--------------------------------------------------

...граматика.

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Atanasova
16 mins
  -> Благодаря.

agree  Rossen Roussev
12 hrs
  -> Благодаря.

agree  V_N
4 days
  -> Благодаря.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
обслужва се без инструменти


Explanation:
Tool-less (или "toolless") означава, че съответното изделие се монтира или обслужва без да са необходими инструменти. Например за монтажа на магнитната дъска (чиито линк давам по-долу) не са нужни дори чук и пирони.


    Reference: http://diy.propeller.com/story/2008/02/06/tool-less-magnet-b...
Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Благодаря.