KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

PULL OUT SCREEN

Bulgarian translation: плъзгащ се дисплей


02:24 Mar 11, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: PULL OUT SCREEN
-
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Bulgarian translation:плъзгащ се дисплей
Explanation:
Зависи от контекста, разбира се.
Selected response from:

Rossen Roussev
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +6плъзгащ се дисплей
Rossen Roussev
4отварящ се дисплей /екран/; с капак/че/
C_Metschkaroff
3прожекционен екран с инерционен механизъмMiglena Loster


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
pull out screen
плъзгащ се дисплей


Explanation:
Зависи от контекста, разбира се.


    Reference: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overvi...
Rossen Roussev
France
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Atanasova: Може и "подвижен дисплей/екран"
1 hr

agree  Yavor Dimitrov
2 hrs

agree  Alexandra Staneva
4 hrs

agree  teodopa
5 hrs

agree  minahadji
9 hrs

agree  V_N
7 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pull out screen
отварящ се дисплей /екран/; с капак/че/


Explanation:
pull out = отварям
Вторият израз е по-разговорен.
Но все пак зависи от конкретния модел - с плъзгащ или отварящ се екран

C_Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 27

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pull out screen
прожекционен екран с инерционен механизъм


Explanation:
Понеже няма контекст, трудно е за ориентиране, затова гадая. Ако не става дума за сгъваем дисплей на електронен уред, както са споменали колегите, тогава може да е такъв прожекционен екран, който се издърпва от конзолата (преносима или прикрепена за тавана), и после с дръпване се прибира нагоре, като този на картинката:


    Reference: http://www.ivojo.co.uk/pics/projecta-procinema.gif
Miglena Loster
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian