KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

current consumprion (advance, return)

Bulgarian translation: консумация на ток (права, обратна посока на въртене)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current consumprion (advance, return)
Bulgarian translation:консумация на ток (права, обратна посока на въртене)
Entered by: Pavel Tsvetkov

05:35 Apr 9, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Engineering (general) / sootblowers
English term or phrase: current consumprion (advance, return)
Контролен списък при въвеждане в експлоатация:

Tiqhtness feed tube packinq
Tiqhtness valve set
Tiqhtness vent valve
Current consumption (advance, return)
Sealing, scavenainq air (refer also to page B2-05)
За това в скобите (advance, return) не ми е ясно какво искат да кажат.
Iva Ilieva
United Kingdom
консумация на ток (права, обратна посока на въртене)
Explanation:
За да звучи по-добре (и разбираемо) на български.

Или дори по-дългия вариант: консумация на ток (при права и обратна посока на въртене).

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-04-09 19:14:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Благодаря за избора!
Selected response from:

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1консумация на ток (права, обратна посока на въртене)
Pavel Tsvetkov
4консумация на ток (наред, назад)
Trufev


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
консумация на ток (наред, назад)


Explanation:
return предполагам, че е използвано за режим на реверсиране на вентилатора, който се използва обикновено за почистване на самия вентилатор от отлагания.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
консумация на ток (права, обратна посока на въртене)


Explanation:
За да звучи по-добре (и разбираемо) на български.

Или дори по-дългия вариант: консумация на ток (при права и обратна посока на въртене).

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-04-09 19:14:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Благодаря за избора!

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fdrumeva
21 hrs
  -> Благодаря!