KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

Enter key

Bulgarian translation: ключ за въвеждане


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Enter key
Bulgarian translation:ключ за въвеждане
Entered by: Trufev

14:49 Apr 22, 2008
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: Enter key
Pretrip key
Auto Start/stop key
Manual defrost key
Enter key
Run/stop switch
Engine/standby switch
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
входен ключ
Explanation:
Ключ на вратата на кабината - в този контекст вероятно е това.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-04-22 15:02:56 GMT)
--------------------------------------------------

Допълнителният контекст изясни нещата.
Това е клавиш за въвеждане аналогичен на клавиша ENTER от компютърната клавиатура.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9Клавиш Enter
Milena Atanasova
3 +1входен ключ
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
enter key
входен ключ


Explanation:
Ключ на вратата на кабината - в този контекст вероятно е това.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-04-22 15:02:56 GMT)
--------------------------------------------------

Допълнителният контекст изясни нещата.
Това е клавиш за въвеждане аналогичен на клавиша ENTER от компютърната клавиатура.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxFidexim: разбира се че е бутон, това е малко панелче с няколко бутона, вероятно сензорни
4 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
enter key
Клавиш Enter


Explanation:
или клавиш за въвеждане

Milena Atanasova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Trufev: И аз стигнах до този извод, но след допълнително изложения контекст :)
6 mins

agree  natasha stoyanova
7 mins

agree  atche84
19 mins

agree  Alexandra Staneva
40 mins

agree  fdrumeva: а може и бутон да е
2 hrs

agree  Boyan Brezinsky: И за да не се чудим дали е клавиш, или бутон (разликата е доста тънка, а в такива вградени устройства се размива съвсем), просто да се напише Enter.
3 hrs

agree  klyunchev: Наричат го и клавиш/бутон за потвърждаване.
6 hrs

agree  etale
15 hrs

agree  xxxphoenix-em
19 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (3): atche84, xxxFidexim, klyunchev