KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

crankshaft bearings

Bulgarian translation: лагери на колянов вал


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crankshaft bearings
Bulgarian translation:лагери на колянов вал
Entered by: Atanas Dakov

17:48 Apr 22, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: crankshaft bearings
Diesel engine:
Diesel - 4 cylinders - water-cooled - reinforced crankshaft bearings - perfect balance at all speeds - low noise level - water-oil safety switch - large-volume oil pan.
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
лагери на колянов вал
Explanation:
.
Selected response from:

Atanas Dakov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8лагери на колянов вал
Atanas Dakov
4основни лагери
invguy
4подпори, поддържащи колянов валnatasha stoyanova


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
лагери на колянов вал


Explanation:
.

Atanas Dakov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: На коляновИЯ вал.
39 mins
  -> Благодаря!

agree  Hemuss
44 mins
  -> Благодаря!

agree  Ekaterina Lyutakova
1 hr
  -> Благодаря!

agree  gentiane192
1 hr
  -> Благодаря!

agree  fdrumeva
2 hrs
  -> Благодаря!

agree  xxxFidexim: кхм... колежке, на кой колянов вал? тия двигатели имат два вала ;)
2 hrs
  -> Благодаря!

agree  klyunchev
3 hrs
  -> Благодаря!

agree  xxxphoenix-em
16 hrs
  -> Благодаря!

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
подпори, поддържащи колянов вал


Explanation:
-

Example sentence(s):
  • Отливка от здрав синтерован метал в алуминиеви подпори, които държат коляновия вал, предоставя идеалното разстояние между колянов вал и дв

    Reference: http://www.subaru.bg/lineup/forester/technology/engine.html
natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxFidexim: кхм... отливка и синтероване са доста различни технологични процеси, колежке Наташа.. това е превеждано от некоя спицялиска от десети клас ;) И аз благодаря за веселието... между другото колко е идеалното разстояние? според теорията е около 3 метра ;)
19 mins
  -> може. Благодаря за веселието.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
основни лагери


Explanation:
Че са на коляновия вал, няма две мнения. Коляновите валове обаче имат два вида лагери: основни (които носят вала към блока) и биелни (които носят долните краища на биелите/мотовилките).

http://www.google.bg/search?hl=bg&rlz=1T4GGLJ_enBG265BG265&q...

Според мен тук reinforced се отнася само за основните лагери -- биелните не са толкова критични, та да се подсилват. Не си слагам confidence = 5 само защото допускам, че на някого може да му хрумне да подсилва и биелни лагери (въпреки че не съм чувал такова нещо).


--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-04-23 00:59:00 GMT)
--------------------------------------------------

Доп.: Като се каже "основни лагери" (без допълнението "на коляновия вал"), се подразбира, че става дума точно за тези - в автомобила други основни лагери няма.

invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 84




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): xxxFidexim