KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

sentence-Unit won't crank, by the starter

Bulgarian translation: коляновият вал не се завърта от стартера


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sentence-Unit won't crank, by the starter
Bulgarian translation:коляновият вал не се завърта от стартера
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

20:28 Apr 23, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / troubleshooting
English term or phrase: sentence-Unit won't crank, by the starter
Unit won't crank, by the starter
Check battery condition.
Check battery connections.
Check all fuses.
Check alternator connections
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
коляновият вал не се завърта от стартера
Explanation:
-
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3стартерът не превърта двигателя
atche84
4коляновият вал не се завърта от стартера
Trufev
4ако стартерът не запали двигателя/механизма/агрегатаnatasha stoyanova


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sentence-unit won't crank, by the starter
ако стартерът не запали двигателя/механизма/агрегата


Explanation:
т.е. агрегатът/елементът/комплектът не запали при вклюване на стартера, проверете ... състоянието на акумулатора ...


--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-04-23 21:00:45 GMT)
--------------------------------------------------

на жаргон се казва: "не зацепва"

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-04-23 21:01:14 GMT)
--------------------------------------------------

задейства/активира

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 47

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sentence-unit won't crank, by the starter
стартерът не превърта двигателя


Explanation:
crank - превъртане на коляновия вал - използва се обикновено за въртене на ръка или на определен ъгъл

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Сбито и точно. Става дума за това, че няма механично превъртане на коляновия вал от стартера; то не е синоним на "запалване на двигателя" - може да превърта, но да не запалва, тогава диагностичната процедура е друга.
2 hrs
  -> благодаря

agree  etale
6 hrs
  -> благодаря

agree  C_Metschkaroff: Май се казва "бендиксът не зацепва/не изхвърля" - стартерът не може да "превърти" и "запали" двигателя. Бендиксът "връзва" стартера с кол. вал. Ама и въпросът е неправилно изписан (зададен) -
11 hrs
  -> благодаря - може да е бендиксът, може да е самият стартер, нищо не е казано

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sentence-unit won't crank, by the starter
коляновият вал не се завърта от стартера


Explanation:
-

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251
Grading comment
благодаря