KudoZ home » English to Bulgarian » Engineering (general)

CAN bus technology

Bulgarian translation: технология с употреба на CAN шина


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CAN bus technology
Bulgarian translation:технология с употреба на CAN шина
Entered by: Trufev

16:56 Aug 27, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / hoists
English term or phrase: CAN bus technology
DRC-10 radio control systems are exclusively intended for use with rope hoists of the DR series with CAN bus technology, на какво е съкращение САN? На едно място го има в съчетание ANG- CAN.С телекомуникации ли е свързано ?
iva111
технология с употреба на CAN шина
Explanation:
Шина CAN - асинхронная последовательная коммуникационная шина, использующая в качестве среды передачи витую пару проводов.
От Лингво 12
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
много блгодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1технология с употреба на CAN шина
Trufev
5технология за пренос на данни по CAN шинаRUJA
4can bus - шина на мрежа локални контролери
Valentina Novakova
Summary of reference entries provided
klyunchev

  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
can bus technology
технология с употреба на CAN шина


Explanation:
Шина CAN - асинхронная последовательная коммуникационная шина, использующая в качестве среды передачи витую пару проводов.
От Лингво 12

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 251
Grading comment
много блгодаря
Notes to answerer
Asker: много благодаря)))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev
16 mins
  -> Благодаря

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
can bus technology
can bus - шина на мрежа локални контролери


Explanation:
.

Valentina Novakova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 3
Notes to answerer
Asker: благодарности


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
can bus technology
технология за пренос на данни по CAN шина


Explanation:
CAN е спецификация, разработена от фирмата "Bosch" за високоскоростни комуникации в автомобилната електроника, утвърдена от ISO като стандарт.
CAN bus = CAN шини за данни
Вижте: Речник на съкращенията в съвременния английски език, София, 1991 г., инж. Красимир Петков


    Reference: http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/innovation/technik_lexik...
RUJA
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4




Reference comments


18 mins
Reference

Reference information:
CAN - Controller Area Network: http://www.acronymfinder.com/CAN.html

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 123