KudoZ home » English to Bulgarian » Finance (general)

assigned receivables

Bulgarian translation: прехвърлени вземания


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:assigned receivables
Bulgarian translation:прехвърлени вземания
Entered by: Kalinka Hristova

13:47 Oct 24, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Credit policy
English term or phrase: assigned receivables
The Loan Administration Department shall monitor and request from the client the timely principal and interest/fee payments, the establishment and prolongation of all expired insurance policies, securities and collaterals, the execution of all security/collateral appraisals according to the approval, the monitoring and collection of all pledged/***assigned receivables*** of the borrower and shall inform in written form the respective officer and his superior for taking of further actions, as well as ....

"Pledged receivables" са "заложени вземания", какви обаче са другите? Прехвърлени?
Kalinka Hristova
Bulgaria
прехвърлени вземания
Explanation:
Например, А дължи пари на Б, А има да взема пари от В. Тогава А може да прехвърли вземанията си от В на Б, т.е. вече В дължи пари на Б, А не дължи.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-10-24 14:12:26 GMT)
--------------------------------------------------

Аз съм сигурна. Горните отношения се уреждат с договор, който така се и казва: Договор за прехвърляне на вземания. Дойде ми и друго на ум: запорирани/блокирани вземания, но все пак "прехвърлени" ми харесва най-много.
Selected response from:

Albena Vassileva
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3прехвърлени вземания
Albena Vassileva
4посочени вземания
Could-you


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
посочени вземания


Explanation:
Струва ми се, че това е смисълът...

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
прехвърлени вземания


Explanation:
Например, А дължи пари на Б, А има да взема пари от В. Тогава А може да прехвърли вземанията си от В на Б, т.е. вече В дължи пари на Б, А не дължи.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-10-24 14:12:26 GMT)
--------------------------------------------------

Аз съм сигурна. Горните отношения се уреждат с договор, който така се и казва: Договор за прехвърляне на вземания. Дойде ми и друго на ум: запорирани/блокирани вземания, но все пак "прехвърлени" ми харесва най-много.

Albena Vassileva
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Благодаря!
Notes to answerer
Asker: И аз мисля, че това е смисълът, но не съм 100% сигурна. Благодаря!

Asker: По-точно беше да кажа, че не БЯХ 100% сигурна... :))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev
58 mins

agree  majmunka
4 hrs

agree  Yuliyan Gospodinov
10 hrs