KudoZ home » English to Bulgarian » Finance (general)

SAT

Bulgarian translation: SAT


10:02 Oct 24, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Auditor Statement
English term or phrase: SAT
В същия параграф се натъкнах на съкращението SAT.

Какво означава?

Благодаря.
Yavor Dimitrov
Bulgaria
Bulgarian translation:SAT
Explanation:
По всичко изглежда, че е някакво софтуерно приложение. Може пак да е грешка и да става въпрос за SAP?
Selected response from:

Albena Vassileva
Grading comment
Благодаря, Албена. На всички останали - също. Оказва се, че е печатна грешка. Наистина става дума за SAP.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Self-Assessment Toolklyunchev
4State Administration of Taxation
Sylvio Peshev
4SAT
Albena Vassileva


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sat
SAT


Explanation:
По всичко изглежда, че е някакво софтуерно приложение. Може пак да е грешка и да става въпрос за SAP?

Albena Vassileva
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Благодаря, Албена. На всички останали - също. Оказва се, че е печатна грешка. Наистина става дума за SAP.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sat
State Administration of Taxation


Explanation:
http://www.gov.cn/english/2005-10/09/content_75307.htm

Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Self-Assessment Tool


Explanation:
www.acronymfinder.com

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 132

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
3 hrs
  -> Благодаря.