KudoZ home » English to Bulgarian » Finance (general)

Repurchase Reserve Account

Bulgarian translation: резервна сметка за обратно изкупуване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Repurchase Reserve Account
Bulgarian translation:резервна сметка за обратно изкупуване
Entered by: Andrei Vrabtchev

05:08 Jul 8, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Repurchase Reserve Account
Repurchase Reserve Account
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
резервна сметка за обратно изкупуване
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-07-08 05:15:32 GMT)
--------------------------------------------------

или "сметка-резерв за обратно изкуоуване"

Използва се най-вече за обратно изкупуване на акции



--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-07-08 05:17:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://sec.edgar-online.com/2008/06/20/0001362310-08-003322/...

http://www.paksearch.com/Government/SBP/FOREX/Secp/2004/SRO/...
Selected response from:

Atanas Dakov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2резервна сметка за репо сделкаnatasha stoyanova
4 +1резервна сметка за обратно изкупуване
Atanas Dakov


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
repurchase reserve account
резервна сметка за обратно изкупуване


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-07-08 05:15:32 GMT)
--------------------------------------------------

или "сметка-резерв за обратно изкуоуване"

Използва се най-вече за обратно изкупуване на акции



--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2008-07-08 05:17:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://sec.edgar-online.com/2008/06/20/0001362310-08-003322/...

http://www.paksearch.com/Government/SBP/FOREX/Secp/2004/SRO/...

Atanas Dakov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivanka Dimitrova
40 mins
  -> Благодаря!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
repurchase reserve account
резервна сметка за репо сделка


Explanation:
repurchase = репо

http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=http://ww...

http://www.ecb.eu/home/glossary/html/glossr.en.html

Брокер БГ - Информационният посредник - Репо сделка (Repos) Сделка за обратно купуване на ценни книжа. При временна липса на ликвидност притежателят на ценните книжа прибягва до репо сделка. ...
www.broker.bg/content/view/508/43/ - 16k



natasha stoyanova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klyunchev: И БНБ казва репо сделки.
6 hrs
  -> Thanks!

agree  atche84
8 hrs
  -> Thanks!

neutral  Atanas Dakov: Репо сделка (временно прехвърляне на акции, при което се поема ангажимент за обратното им изкупуване по определена цена). Репо сделката е по-тесен случай на "обратното изкупуване" понеже включва продажба + покупка. Трябва питащият да прецени от контекста.
21 hrs