KudoZ home » English to Bulgarian » Finance (general)

purchase manager

Bulgarian translation: мениджър покупки


15:39 Oct 28, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / banking
English term or phrase: purchase manager
job title
position in a bank
Comtrans1
Bulgarian translation:мениджър покупки
Explanation:
Или пък управител на покупките.
Както има мениджър по продажби, така в по големите компании има и човек който отговаря за всички покупки, които се извършват от съответната организация и той е т. нар. purchase manager.
Също бих искала да добавя, че както се изучава дисциплината \"Управление на продажбите\", така също в много от програмите има и \"Управление на покупките\"
Надявам се отговорът ми да ти е полезен.
Selected response from:

gerganakar
United Kingdom
Grading comment
Благодаря и извинете за закъснялата оценка!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5мениджър покупкиgerganakar
4мениджър по доставките
Natasha Stoyanova
2Purchasing Manager
Vladimir Shapovalov


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Purchasing Manager


Explanation:
Ако се съди по това, което се пише в обявите на агенциите за подбор на кадри (вижте например http://www.hill.bg/add/21sept.gif), подобни длъжности по-често изобщо не се превеждат. Според мен, тази длъжност може и да се преведе като мениджър снабдяване или мениджър в отдел "Снабдяване" (ако има такъв отдел в банката, за което много се съмнявам).

Успех,
Влад

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 18:47:18 (GMT)
--------------------------------------------------

а може и просто \"снабдител\"...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-28 19:58:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Съгласен съм с дефиницията на длъжността посочена от gerganakar и логиката на която се базира превода \"мениджър покупки\", но никога не съм чувал той да се използва в България.

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
мениджър покупки


Explanation:
Или пък управител на покупките.
Както има мениджър по продажби, така в по големите компании има и човек който отговаря за всички покупки, които се извършват от съответната организация и той е т. нар. purchase manager.
Също бих искала да добавя, че както се изучава дисциплината \"Управление на продажбите\", така също в много от програмите има и \"Управление на покупките\"
Надявам се отговорът ми да ти е полезен.

gerganakar
United Kingdom
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря и извинете за закъснялата оценка!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
мениджър по доставките


Explanation:
Като вариант с по-общ смисъл.

Natasha Stoyanova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20