KudoZ home » English to Bulgarian » Finance (general)

Billing project

Bulgarian translation: билинг система, система за фактуриране


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Billing project
Bulgarian translation:билинг система, система за фактуриране
Entered by: Empty Whiskey Glass

07:28 Dec 3, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Billing project
Част от фактура.

Посочено е име на клиента, описание на услугите и традиционните неща, вдясно, под датата е написано

Customer order No.: Billing project.

Благодаря!
Empty Whiskey Glass
билинг система, система за фактуриране
Explanation:
Общо взето това е автоматична система за фактуриране. Съчетанието даже е запазена марка със или без други термини.
За какво ме било яд не разбрах;?)
Selected response from:

xxxFidexim
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5билинг система, система за фактуриранеxxxFidexim
1 +3номер на проект, поръчкаComtrans1


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +3
billing project
номер на проект, поръчка


Explanation:
може би е номера на PO-то (purchase order)? един вид, ако възложителят си организира работата във вид на отделни проекти, които си имат номера, това да е номера на проекта, по който се издава фактура за плащане?


Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iolanta Vlaykova Paneva: http://66.102.9.104/search?q=cache:Yj0q8hV5T1wJ:www.mpathway...
49 mins

agree  Milena Sahakian
51 mins

agree  desi1981
4 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
billing project
билинг система, система за фактуриране


Explanation:
Общо взето това е автоматична система за фактуриране. Съчетанието даже е запазена марка със или без други термини.
За какво ме било яд не разбрах;?)

xxxFidexim
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря!