KudoZ home » English to Bulgarian » Games / Video Games / Gaming / Casino

dazzlers

Bulgarian translation: светещи аксесоари (артикули)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dazzlers
Bulgarian translation:светещи аксесоари (артикули)
Entered by: Maria Dimitrova

23:13 Sep 3, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / Party
English term or phrase: dazzlers
Няма контекст, от фактура е. Съдейки по останалите "items", е някакъв парти атрибут. Според гугъл са някакви светещи човечета, но се чудя на български как се наричат.
Maria Dimitrova
Bulgaria
светещи аксесоари (артикули)
Explanation:
Това са например тези светещи предмети, които се продават по морето, ако се сещате за кое говоря - може да са лампички, гривни, гердани, пръчки, звездички - няма ограничение.
Ползват се и за партита - за по-голям ефект и забавление, може даже върху тях да се отпечати фирмено лого (ако е фирмен купон) или нещо подобно и да се подаряват на гостите.
Selected response from:

PMPT
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1светещи аксесоари (артикули)PMPT
3блещукащи/ мигащи лампички
greenmay
Summary of reference entries provided
invguy

  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
блещукащи/ мигащи лампички


Explanation:
Dazzler по принцип е супергероиня от комиксите, но виждам че някъде се използва и с друго значение, а ако е свързано с парти атрибути - по-скоро лампичките ми звучат добре

Example sentence(s):
  • 120 Ultrabright Dazzler Lights

    Reference: http://www.qvsdirect.com/120-Ultrabright-Dazzler-Lights-pr-1...
greenmay
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

3 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
светещи аксесоари (артикули)


Explanation:
Това са например тези светещи предмети, които се продават по морето, ако се сещате за кое говоря - може да са лампички, гривни, гердани, пръчки, звездички - няма ограничение.
Ползват се и за партита - за по-голям ефект и забавление, може даже върху тях да се отпечати фирмено лого (ако е фирмен купон) или нещо подобно и да се подаряват на гостите.

PMPT
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Tsvetkov: Съдейки по видяното в Google (като се изключат попаденията с мажоретки :), това ще да е справедлива формулировка.
6 hrs




Reference comments


14 hrs
Reference

Reference information:
Дали не е това? - http://www.bobbydazzler.ca/Bobby Dazzler Lighting_files/Disc... (само че не знам как се казва точно... съм спец по дискотеките, трябва да питам щерката ;)


--------------------------------------------------
Note added at 4 days (2008-09-08 12:04:22 GMT)
--------------------------------------------------

грешката е явна: НЕ съм спец по дискотеките :D

invguy
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian