KudoZ home » English to Bulgarian » Insurance

capital insured in turn

Bulgarian translation: капитал, застрахован на свой ред


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capital insured in turn
Bulgarian translation:капитал, застрахован на свой ред
Entered by: klyunchev

14:00 Apr 6, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: capital insured in turn
In order to manage the above risks, the Company has established the following hedging systems respectively:

...

- A collective accident-insurance policy with coverage and capital insured in turn, that establishes collective agreement on working in the construction industry and in public development projects in the province of Barcelona.
A. Petrunova
Bulgaria
капитал, застрахован на свой ред
Explanation:
Лингво 12: in turn 1) в свою очередь 2) поочерёдно 3) последовательно.
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4колективна застраховка с покритие при злополука и застраховка на основните средства
megi
3 +1насрещно/съответно обезпечено покритие и капитал/основни средстваnatasha stoyanova
3 +1капитал, застрахован на свой редklyunchev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
капитал, застрахован на свой ред


Explanation:
Лингво 12: in turn 1) в свою очередь 2) поочерёдно 3) последовательно.

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: презастрахован (ЗПАД - застрахователно и презастрахователно АД)
8 hrs
  -> Благодаря.

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
насрещно/съответно обезпечено покритие и капитал/основни средства


Explanation:
Колективна застраховка "злополука" с насрещно/съответно обезпечено покритие и капитал/основни средства




Example sentence(s):
  • Проблемът за риска в застраховането и необходимостта от .... срещу едно плащане (премията) да извърши насрещно парично плащане (застраховате

    alternativi.unwe.acad.bg/br10/5.Mariana%20Mihailova.doc -
natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  etale
29 mins
  -> Thank you, Etale

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
колективна застраховка с покритие при злополука и застраховка на основните средства


Explanation:
Според мен, в случая "in turn" е по-скоро нещо като стилистичен елемент, чиято липса не би променила смисъла.

megi
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian