KudoZ home » English to Bulgarian » Internet, e-Commerce

Secure Server Order Form

Bulgarian translation: Виж по-долу


19:28 Mar 10, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: Secure Server Order Form
We have set up a Secure Server Order Form so that your credit card and identity information is protected
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Bulgarian translation:Виж по-долу
Explanation:
Поръчките ви се приемат от защитен сървър и неприкосновеността на кредитната карта и личните ви данни е гарантирана.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2004-03-10 20:16:03 GMT)
--------------------------------------------------

Не знам дали е толкова важно да се спомене самият формуляр, който клиентите и без това ще видят, докато го попълват, но ако сметнете, подобно на колегата Шаповалов, че е нужно изрично да се напише, тогава може да стане така:
Вашият формуляр за поръчка се приема от защитен сървър и неприкосновеността на кредитната карта и личните ви данни е гарантирана.
Selected response from:

Irena Alexieva
Cyprus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Виж по-долуIrena Alexieva
5Подсигурена форма за поръчки на сървъра
Empty Whiskey Glass
4формуляр за защитено изпращане на поръчки
Vladimir Shapovalov


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
secure server order form
формуляр за защитено изпращане на поръчки


Explanation:
Всъщност, данните в него се изпращат с SSL криптиране до сървъра на търговеца

Vladimir Shapovalov
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
secure server order form
Подсигурена форма за поръчки на сървъра


Explanation:
Подсигурена форма за поръчки на вашият сървър

Използват думата форма (form), макар че се има предвид точно формуляр.

http://free.bol.bg/bgusagreencard/translate.htm

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
secure server order form
Виж по-долу


Explanation:
Поръчките ви се приемат от защитен сървър и неприкосновеността на кредитната карта и личните ви данни е гарантирана.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2004-03-10 20:16:03 GMT)
--------------------------------------------------

Не знам дали е толкова важно да се спомене самият формуляр, който клиентите и без това ще видят, докато го попълват, но ако сметнете, подобно на колегата Шаповалов, че е нужно изрично да се напише, тогава може да стане така:
Вашият формуляр за поръчка се приема от защитен сървър и неприкосновеността на кредитната карта и личните ви данни е гарантирана.

Irena Alexieva
Cyprus
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Comtrans1
22 mins

agree  Vladimir Shapovalov: Така е по-точно. Данните могат да се изпращат по няколко начина и за потребителя е важно да знае, че използването на тази форма е безопасно....другите страници с други форми (или имейла) могат да са с обикновена (некриптирана) връзка към сървъра.
25 mins
  -> С това уточнение по-добре ли е? :))

agree  Empty Whiskey Glass
1 hr

disagree  Boyan Brezinsky: Правете разлика между защитен сървър и защитена връзка към сървъра. SSL/HTTPS позволяват защитена връзка, която да не може да се подслушва. Secure form е такава, в която изпращаната информация е защитена. В случая защитеността на сървъра няма значение.
14 hrs