KudoZ home » English to Bulgarian » Internet, e-Commerce

advanced search via detailed search

Bulgarian translation: разширено търсене


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:advanced search via detailed search
Bulgarian translation:разширено търсене
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

10:45 Aug 9, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Internet, e-Commerce / webpage
English term or phrase: advanced search via detailed search
каква е разликата и как се превеждат
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
разширено търсене
Explanation:
Advanced search е разширено търсене. Detailed да речем е подробно.
В един български сайт намерих следното:

Ако желаете да бъде направено подробно търсене, натиснете линка "Разширено търсене".

http://shop.danet.bg/help.php
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3разширено търсене
Empty Whiskey Glass
5разширено търсене/подробно (детайлно търсене)Ludwig Chekhovtsov


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
разширено търсене


Explanation:
Advanced search е разширено търсене. Detailed да речем е подробно.
В един български сайт намерих следното:

Ако желаете да бъде направено подробно търсене, натиснете линка "Разширено търсене".

http://shop.danet.bg/help.php

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov
18 mins

agree  Comtrans1: Няма разлика между двете, освен във въображението на автора на конкретния сайт :)
25 mins
  -> Абсолютно!

agree  Milena Sahakian
17 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
разширено търсене/подробно (детайлно търсене)


Explanation:
-

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian