KudoZ home » English to Bulgarian » Internet, e-Commerce

CUSTOMER NAVIGATION

Bulgarian translation: Предположение


10:39 Aug 12, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Internet, e-Commerce / webpage
English term or phrase: CUSTOMER NAVIGATION
отделно заглавие
предишното е
Търси за Клиенти
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Bulgarian translation:Предположение
Explanation:
Предполагам че това са последователни нива на търсене. Ако горното ниво е Търсене на клиенти, следващото би трябвало да е на ниво намерен клиент. Та си мисля за нещо от рода на търсене в (информация за) клиент.

Или...
в един сайт попаднах на следното:
менюто за навигация на регистрираните клиенти

http://www.agroborsa.com/iskamdaprodam.php

Тук случаят е малко по-различен, защото посетителят е клиент. Той влиза в собствения си профил.
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
blagodarja i na Melany za referenciite
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Предположение
Empty Whiskey Glass
3навигация за потребители
Milena Sahakian


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
customer navigation
Предположение


Explanation:
Предполагам че това са последователни нива на търсене. Ако горното ниво е Търсене на клиенти, следващото би трябвало да е на ниво намерен клиент. Та си мисля за нещо от рода на търсене в (информация за) клиент.

Или...
в един сайт попаднах на следното:
менюто за навигация на регистрираните клиенти

http://www.agroborsa.com/iskamdaprodam.php

Тук случаят е малко по-различен, защото посетителят е клиент. Той влиза в собствения си профил.

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
blagodarja i na Melany za referenciite

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
3 days31 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
customer navigation
навигация за потребители


Explanation:
още едно предположение

http://o.bulport.com/index.php?item=72 речник с уеб термини

navigation
That which facilitates movement from one Web page to another Web page


    Reference: http://theshoppingcart.omegacomminc.com/cartdocumentation/we...
    Reference: http://www-it.fmi.uni-sofia.bg/courses/HCI/book/c15/hcihyper...
Milena Sahakian
Cyprus
Works in field
Native speaker of: Bulgarian