KudoZ home » English to Bulgarian » Internet, e-Commerce

search mask

Bulgarian translation: Меню/поле за търсене


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:search mask
Bulgarian translation:Меню/поле за търсене
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

10:43 Aug 12, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Internet, e-Commerce / webpage
English term or phrase: search mask
In your customer management section you can add new customers and search for customers via the left search mask.
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Меню/поле за търсене
Explanation:
Меню/поле за търсене.

Според мен...
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Меню/поле за търсене
Empty Whiskey Glass
5 +1маска за търсенеAlbena Levakova
4 +1маскиране от ляво при търсенеinfolink


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Меню/поле за търсене


Explanation:
Меню/поле за търсене.

Според мен...

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Sahakian
3 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
left search mask
маскиране от ляво при търсене


Explanation:
Pri osashtestviavane na tyrsene v baza danni se postavia znak za maskirane, obiknoveno $, za da se vkljuchvat kato termini za tyrsene ne samo zadadenata duma, no i vsichki dumi s koren tazi duma i razlichni okonchania.
Osnovanie za sigurnostta za posochenia prevod e profesionalniat mi opit kato information searcher dosta godini.

infolink

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Comtrans1: Сред компютърните специалисти го наричаме "шаблон", а не "маска". Не съм сигурна, че в случая става дума за такова нещо, обаче...
36 mins

agree  nForce: nForce.torrent.bg
912 days

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
маска за търсене


Explanation:
Или поне така се нарича сред компютърните специалисти, пък и съществува като превод в различни софтуерни програми

Albena Levakova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Comtrans1: Сред компютърните специалисти го наричаме "шаблон за търсене"
34 mins

agree  nForce: 84.1.243.213
912 days