ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Bulgarian » IT (Information Technology)

cursive script

Bulgarian translation: (технология за разпознаване на) ръкописен текст

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cursive script
Bulgarian translation:(технология за разпознаване на) ръкописен текст
Entered by: Andrei Vrabtchev

05:36 Sep 14, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: cursive script
cursive script recognition technology

Това "разпознаване на ръкописен текст" ли е? Използва се при мобилни телефони със сензорен екран за въвеждане на бележки. Има ли друг термин?
Rosica Dimitrova
Bulgaria
(технология за разпознаване на) ръкописен текст
Explanation:
да, това е
Selected response from:

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ръкописен текст, непрекъснат текст
Whatever109
5 +2(технология за разпознаване на) ръкописен текст
Andrei Vrabtchev


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ръкописен текст, непрекъснат текст


Explanation:
Според прочетеното в Wikipedia и по мое вътрешно убеждение смятам, че това означава ръкописен текст.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Cursive
Whatever109
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yavor Popov
1 hr

agree  4leavedClover
9 hrs

agree  Christo Metschkaroff: Правилен отговор на погрешно поставен и търсен въпрос... ;-)
12 hrs

agree  etale
1 day13 hrs

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
(технология за разпознаване на) ръкописен текст


Explanation:
да, това е

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lk_kovachev
51 mins
  -> merci!

agree  Christo Metschkaroff: Ако въпросът бе правилно поставен - това е логичният отговор. Въпросът е риторичен: "Така ли е или да!"... ;-)
12 hrs
  -> merci!