KudoZ home » English to Bulgarian » IT (Information Technology)

PDF attachment

Bulgarian translation: приложен файл в PDF формат


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PDF attachment
Bulgarian translation:приложен файл в PDF формат
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

10:14 Aug 7, 2004
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: PDF attachment
-
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
приложен файл PDF формат
Explanation:
В google видях, че навсякъде насред българския текст се използва attachment без да се превежда. Но все пак може да се използва предложения от мен вариант, евентуално с размествания на думите.

:))

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-08-07 10:38:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://lml.bas.bg/~anton/linux/rechnik.html
притурка не ми звучи много добре, но все пак избора е твой
Selected response from:

Milena Sahakian
Cyprus
Grading comment
благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5прикачен файл в PDF форматdanaP
3приложен файл PDF формат
Milena Sahakian


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pdf attachment
приложен файл PDF формат


Explanation:
В google видях, че навсякъде насред българския текст се използва attachment без да се превежда. Но все пак може да се използва предложения от мен вариант, евентуално с размествания на думите.

:))

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2004-08-07 10:38:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://lml.bas.bg/~anton/linux/rechnik.html
притурка не ми звучи много добре, но все пак избора е твой

Milena Sahakian
Cyprus
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
благодаря

1963 days   confidence: Answerer confidence 5/5
pdf attachment
прикачен файл в PDF формат


Explanation:
Прикачен файл е файл, който се изпраща заедно със съобщение по електронна поща. Може да съдържа текст, графика, звук и да бъде в различен формат.

danaP
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian