KudoZ home » English to Bulgarian » Law (general)

Pre-Trial Chamber

Bulgarian translation: досъдебно разследване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pre-Trial Chamber
Bulgarian translation:досъдебно разследване
Entered by: natasha stoyanova

17:47 Apr 23, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Еuropean Integration (Cooperation)
English term or phrase: Pre-Trial Chamber
It was decided with the General Prosecutor’s Office in хххх not to lodge an appeal against this ruling, particularly in light of the fact that there are currently proceedings pending in respect of Mr хххх before the ххххх Pre-Trial Chamber
Krasimira Kalcheva
United States
досъдебно разследване/отделение/палата
Explanation:
зависи от големината и независимостта на институцията
палата -
отделение от съда
разследване - сектор/служба извън съда
Selected response from:

natasha stoyanova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3...съществува открито предварително следствие срещу Г-н хххх
etale
4 +2досъдебно разследване/отделение/палатаnatasha stoyanova
5до съдебно производство
Sunny66
3отделението за предварителни производстваNegidium


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
pre-trial chamber
...съществува открито предварително следствие срещу Г-н хххх


Explanation:
Pre-trial e предварително следствие

etale
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря

Asker: Документа очевидно не е от България, но се опитвам да намеря най-подходящия израз на български.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: в България няма съд за предварително следствие
6 hrs
  -> Благодаря

agree  V_N
6 days

agree  natasha stoyanova: Благодаря, V_N
6 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pre-trial chamber
досъдебно разследване/отделение/палата


Explanation:
зависи от големината и независимостта на институцията
палата -
отделение от съда
разследване - сектор/служба извън съда

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 29
Notes to answerer
Asker: Благодаря за дадения отговор


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V_N
5 days
  -> Thank you, V_N

agree  maggie28
6 days
  -> Thank you, Maggie

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pre-trial chamber
до съдебно производство


Explanation:
Събиране на доказателства, преди да се стигне до съд

Sunny66
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
Notes to answerer
Asker: Благодаря


5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pre-trial chambeи
отделението за предварителни производства


Explanation:
... че понастоящем има висящи процедури спрямо ... пред отделението за предварителни производства ...

Наистина, няма еквивалент в България, но според мен трябва да се предаде по-точно устройството на тамошния съд.

Negidium
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian