KudoZ home » English to Bulgarian » Law (general)

sentence

Bulgarian translation: Закона за имиграция и натурализация, Кодекс 8 на САЩ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Immigration and Nationality Act, 8 U.S.C.
Bulgarian translation:Закона за имиграция и натурализация, Кодекс 8 на САЩ
Entered by: Dr. Valja Werkmann

16:45 Jul 3, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: sentence
For further information refer to § 212(a)(1)(A) of the Immigration and Nationality Act, 8 U.S.C. § 1182(a)(1)(A), and corresponding regulations in the Code of Federal Regulations.
Dr. Valja Werkmann
Germany
За по-подробна информация справка ... на Закона за имиграция и натурализация, Кодекс 8 на САЩ и съо
Explanation:
и съответните разпоредби на Федералния кодекс на САЩ ...

Законът за имиграция и натурализация (Immigration and Nationality Act) допуска имиграцията на
U.S.C. = The Code of the Laws of the United States of America; U.S. Code Supplement - http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=1&l2=2&s=U.S.C.
Code of Federal Regulations = американския федерален кодекс; Федералния кодекс на САЩ - http://www.google.com/search?hl=bg&q=федералния кодекс&lr=la...
Selected response from:

natasha stoyanova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря Ви, Наташа!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5присъдаMiglena Loster
4За по-подробна информация справка ... на Закона за имиграция и натурализация, Кодекс 8 на САЩ и съоnatasha stoyanova


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
присъда


Language variant: решение

Explanation:
При наказателно дело е присъда, при гражданско - решение (или съдебно решение, за да е абсолютно недвусмислено).




    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sentence_(law)
Miglena Loster
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
За по-подробна информация справка ... на Закона за имиграция и натурализация, Кодекс 8 на САЩ и съо


Language variant: Законът за имиграция и натурализация;

Explanation:
и съответните разпоредби на Федералния кодекс на САЩ ...

Законът за имиграция и натурализация (Immigration and Nationality Act) допуска имиграцията на
U.S.C. = The Code of the Laws of the United States of America; U.S. Code Supplement - http://www.multitran.ru/c/m.exe?l1=1&l2=2&s=U.S.C.
Code of Federal Regulations = американския федерален кодекс; Федералния кодекс на САЩ - http://www.google.com/search?hl=bg&q=федералния кодекс&lr=la...

natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 29
Grading comment
Благодаря Ви, Наташа!