KudoZ home » English to Bulgarian » Law/Patents

In witness whereof

Bulgarian translation: В уверение на това/което


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:In witness whereof
Bulgarian translation:В уверение на това/което
Entered by: Empty Whiskey Glass

21:27 Mar 27, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: In witness whereof
Това е пълномощно (Power of Attorney), то завършва със следното изречение:
In witness whereof, this Power of Attorney has been executed on behalf of Abbott by its undersigned officers.

Проблемът ми са "in witness whereof" и "undersigned officers". Abbott е името на фирмата. Благодаря за съдействието! :)
Boogieman
В уверение
Explanation:
В уверение на това/което ........ от долуподписаните служители.
Това е стандартен текст в подобни документи.

Slainte!
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5В уверение
Empty Whiskey Glass
4 +1В уверение на коетоElissaveta Toteva


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
В уверение на което


Explanation:
... от подписаните служители (на фирмата)

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: За удостоверяване на което ... от долуподписаните ...
19 mins

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
В уверение


Explanation:
В уверение на това/което ........ от долуподписаните служители.
Това е стандартен текст в подобни документи.

Slainte!

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288