KudoZ home » English to Bulgarian » Linguistics

Service Center

Bulgarian translation: Обслужващ център


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Service Center
Bulgarian translation:Обслужващ център
Entered by: Iolanta Vlaykova Paneva

21:22 Aug 5, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Linguistics
English term or phrase: Service Center
Rubrika na webpage
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
сервизен център
Explanation:
Или: център за услуги

SEARCH.BG - The Bulgarian Search Engine
... видео игри.Разкодиране на Sony PLAYSTATION 1 и 2 и 2-ра
версия.СЕРВИЗЕН ЦЕНТЪР от понеделник до ...
www.search.bg/msg/?browse=48 - 13k

Международен Панаир - Пловдив ...
... 2. Център за услуги. До западния вход на
панаирния терен е разположен модерен ...
www.fair-plovdiv.com/services. php?lang=bg&page=s-other - 1
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4razdel "pomosht" (na web stranica)
Andrei Vrabtchev
3Център за информационно обслужване
Milena Sahakian
3център за услугиIrena Puneva
3сервизен центърLudwig Chekhovtsov


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
service center
сервизен център


Explanation:
Или: център за услуги

SEARCH.BG - The Bulgarian Search Engine
... видео игри.Разкодиране на Sony PLAYSTATION 1 и 2 и 2-ра
версия.СЕРВИЗЕН ЦЕНТЪР от понеделник до ...
www.search.bg/msg/?browse=48 - 13k

Международен Панаир - Пловдив ...
... 2. Център за услуги. До западния вход на
панаирния терен е разположен модерен ...
www.fair-plovdiv.com/services. php?lang=bg&page=s-other - 1

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 12

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
service center
razdel "pomosht" (na web stranica)


Explanation:
razdel "pomosht" (na web stranica)

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
service center
център за услуги


Explanation:
Или "За контакти", ако става въпрос за рубриката връзки с клиенти.

Irena Puneva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 day13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
service center
Център за информационно обслужване


Explanation:
Още една идея за малко по-свободен превод като се има предвид, че обслужва и медиите, и клиентите.

Milena Sahakian
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8