KudoZ home » English to Bulgarian » Marketing / Market Research

"Sinner circle"

Bulgarian translation: кръгът на (д-р) Синър


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"Sinner circle"
Bulgarian translation:кръгът на (д-р) Синър
Entered by: Atanas Dakov

06:27 Apr 1, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research / Washing machines
English term or phrase: "Sinner circle"
Текстът представлява кратка търговска листовка за пералня.

There are 4 key factors in washing clothes and removing stains: Temperature, Time, Chemistry and Mechanics. If you can increase one of these factors – temperature, for instance – while keeping the others constant, you get improved washing performances.

“Sinner Circle” Graph:
1. Temperature
2. Chemistry
3. Time
4. Mechanics

На съответната графика има кръг, разделен на 4 равни части, във всяка от които стои символ от горепосочените четири.

Въпросът ми е за "Sinner circle".

Благодаря предварително.
Empty Whiskey Glass
вижте по-долу
Explanation:
"Кръгът на д-р Синър"

The "Sinner circle" describes the interaction and influence of the four cleaning factors:

· Mechanics

· Chemistry

· Temperature

· Time


За справка:
http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_circle_of_Dr_Sinner

http://www.miele-professional.com.au/au/professional/product...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-01 09:14:26 GMT)
--------------------------------------------------

Кръгът се използва с нагледна, илюстративна цел. Кръстът в средата на кръга (илюстрацията може да се види на втората препратка по-горе) показва нагледно съотношението между различните компоненти механика, химия, температура и време. Когато преместим кръстът в кръга така, че секторът на един от тези компоненти стане по-малък, това неминуемо води до увеличение на секторите на останалите три фактора. Или както е казано в контексът на въпроса - ако се увеличи един от факторите, като същевременно се запази нивото на останалите 3, това ще подобри ефекта на измиване.
Selected response from:

Atanas Dakov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2вижте по-долу
Atanas Dakov
2"Цикъл на Синър"
C_Metschkaroff


Discussion entries: 4





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
"sinner circle"
"Цикъл на Синър"


Explanation:
Като процес трябва да е: "(Технологичен)Цикъл на Синър". А пък дали е на д-р или с друга титла, не е интересно ... :-). А и самият процес е затворен (зациклен)!

C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Atanas Dakov: Но думата "цикъл" навежда на мисълта за цикличност, за преминаване през различни етапи/състояния ... а това в случая е неприложимо за механика, химия, температура, време ... няма как те да са отделни етапи от един цикъл ... Взаимовръзката им не е циклична
30 mins
  -> цикъл = кръг! Т.е. съдържа в себе си отделни части, етапи от нщ цяло, съвкупност.Взаимовръзката е, че всичките те образуват едно цяло, кръг, цикъл. На графиката има 4 елемента, но те са ЧАСТИТЕ на едно цяло - кръг,цикъл,състояние.В техниката това е цикъл

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
"sinner circle"
вижте по-долу


Explanation:
"Кръгът на д-р Синър"

The "Sinner circle" describes the interaction and influence of the four cleaning factors:

· Mechanics

· Chemistry

· Temperature

· Time


За справка:
http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_circle_of_Dr_Sinner

http://www.miele-professional.com.au/au/professional/product...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-01 09:14:26 GMT)
--------------------------------------------------

Кръгът се използва с нагледна, илюстративна цел. Кръстът в средата на кръга (илюстрацията може да се види на втората препратка по-горе) показва нагледно съотношението между различните компоненти механика, химия, температура и време. Когато преместим кръстът в кръга така, че секторът на един от тези компоненти стане по-малък, това неминуемо води до увеличение на секторите на останалите три фактора. Или както е казано в контексът на въпроса - ако се увеличи един от факторите, като същевременно се запази нивото на останалите 3, това ще подобри ефекта на измиване.

Atanas Dakov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  natasha stoyanova
11 mins
  -> Благодаря

neutral  C_Metschkaroff: Прав сте за процеса и препратките! В техниката има цикъл/цикли - на Карно, Ванкел, Бойл-Мариот и т.н. В Рилския монастир има изобразени и на грешниците (sinners) :-)
1 hr
  -> Да, така е ... има и цикъл на ДВГ, но тук не става въпрос за циклично взаимоотношение, а до изобразяване в разделен на 4 кръг, с илюстративна цел. Промяната на 1 от параметрите се илюстрира с преместването на + в кръга, което води до промяна в останалите.

agree  Pavel Tsvetkov: "Dr Sinner's Circle" describes an economical, ideal cleaning process with a perfect interaction of the parameters mechanical action, chemical action/detergency, temperature and time to ensure optimum removal of soil.
4 hrs
  -> Благодаря